Brunssum wilde een nieuw en herkenbaar merk voor ‘de stad Brunssum’ neerzetten en in het bijzonder de doelgroep 25 – 45-jarigen behouden en aantrekken.
Hoe zorgen we ervoor dat de doelgroep 25-45 jarigen voor de stad wordt behouden?
Door middel van een design sprint zorgden we binnen 5 dagen voor een heldere probleemstelling, talrijke ideeën en een getest prototype. Hierbij werken we nauw samen met een integraal team van de gemeente, burgers en ondernemers.
Maandag: verkennen van het probleem, onder andere door interviews met een bewoner en makelaar
Dinsdag: zoveel mogelijk oplossingen bedenken met de oefening crazy 8 en inspirerende voorbeelden
Woensdag: de meest kansrijke oplossing kiezen en vertalen in een storyboard
Donderdag: ontwikkelen van een prototype van de oplossing – een ansichtkaart met de plattegrond van Brunssum .
Vrijdag: testen van het prototype door 5 inwoners te interviewen
Een uitvoeringsstrategie met uitgangspunten en concrete initiatieven om op te pakken
0642080752
Info@brainingthefuture.nl
Hoornwerk 1, Fort Isabella,
5264 PL Vught