Brunssum - Aantrekken en behouden van jongere doelgroepen

Hoe zorgen we ervoor dat de doelgroep 25-45 jarigen voor de stad wordt behouden?

Opdrachtgever: Gemeente Brunssum

Brunssum wilde een nieuw en herkenbaar merk voor ‘de stad Brunssum’ neerzetten en in het bijzonder de doelgroep 25 – 45-jarigen behouden en aantrekken. Braining the Future ontwikkelde een uitvoeringsstrategie met uitgangspunten en concrete initiatieven om op te pakken voor 2020.

Door middel van een design sprint zorgden we binnen 5 dagen voor een heldere probleemstelling, talrijke ideeën en een getest prototype. Hierbij werken we nauw samen met een integraal team van de gemeente, burgers en ondernemers.

Status project: afgerond

Resultaat

Uitvoeringsstrategie 2020 – 2022

Bekijk meer projecten

PON – Werkgever voor de nieuwe generatie

" class="img-fluid " alt="PON – Werkgever voor de nieuwe generatie">

Oirschot - Versnelling van de woningbouw

" class="img-fluid " alt="Oirschot - Versnelling van de woningbouw">

Zullen we jouw toekomst ook veranderen?

Benieuwd wat we voor jouw organisatie kunnen betekenen?
Neem dan contact op

  • Met het versturen van dit formulier gaat u akkoord met de privacyvoorwaarden van Braining the Future. Onze privacystatement vindt u hier.