Brunssum - Aantrekken en behouden van jongere doelgroepen
Hoe zorgen we ervoor dat de doelgroep 25-45 jarigen voor de stad wordt behouden?
Opdrachtgever: Gemeente Brunssum
Brunssum wilde een nieuw en herkenbaar merk voor ‘de stad Brunssum’ neerzetten en in het bijzonder de doelgroep 25 – 45-jarigen behouden en aantrekken. Braining the Future ontwikkelde een uitvoeringsstrategie met uitgangspunten en concrete initiatieven om op te pakken voor 2020.
Door middel van een design sprint zorgden we binnen 5 dagen voor een heldere probleemstelling, talrijke ideeën en een getest prototype. Hierbij werken we nauw samen met een integraal team van de gemeente, burgers en ondernemers.
Status project: afgerond
Resultaat
Uitvoeringsstrategie 2020 – 2022
Bekijk meer projecten
PON – Werkgever voor de nieuwe generatie
Oirschot - Versnelling van de woningbouw
Zullen we jouw toekomst ook veranderen?
Benieuwd wat we voor jouw organisatie kunnen
betekenen?
Neem dan contact op