Ontwikkelen van een herkenbare identiteit voor de stad

Opdrachtgever: Gemeente Brunssum

Brunssum wilde een nieuw en herkenbaar merk voor ‘de stad Brunssum’ neerzetten en in het bijzonder de doelgroep 25 – 45-jarigen behouden en aantrekken.

Doelstelling

Hoe zorgen we ervoor dat de doelgroep 25-45 jarigen voor de stad wordt behouden?

Aanpak

Door middel van een design sprint zorgden we binnen 5 dagen voor een heldere probleemstelling, talrijke ideeën en een getest prototype. Hierbij werken we nauw samen met een integraal team van de gemeente, burgers en ondernemers.

Resultaat

Een uitvoeringsstrategie met uitgangspunten en concrete initiatieven om op te pakken voor 2020.

Status project: afgerond

Quote

Uitvoeringsstrategie 2020 – 2022

Bekijk meer projecten

PON – Werkgever voor de nieuwe generatie

" class="img-fluid " alt="PON – Werkgever voor de nieuwe generatie">

Oirschot - Versnelling van de woningbouw

" class="img-fluid " alt="Oirschot - Versnelling van de woningbouw">

Zullen we jouw toekomst ook veranderen?

Benieuwd wat we voor jouw organisatie kunnen betekenen?
Neem dan contact op

  • Met het versturen van dit formulier gaat u akkoord met de privacyvoorwaarden van Braining the Future. Onze privacystatement vindt u hier.